چشمان خاموش

اینک اما بعد از آن روزها...

چشمان خاموش

اینک اما بعد از آن روزها...

بغض شب هنگم

بغض شب هنگام 

امشب من نالان نالانم                                     بی تو میمیرم، می دانم 

بی دو چشم مست تو                                    حتی یک دم نمی خوابم 

بیا و بنشین در کنار من                                    بگو که می مانم، میمانم 

صدای قلبم را گوش کن                                   آخر امشب من بی تابم 

بردی عقل و هوش از من                                 انگاری که من یک دیوانم 

شاید هم رسم عشق است                            معنای اسمت نمی دانم 

بمان تو  هر نفس کنار من                               گر نباشی من ویران ویرانم 

 

 تیر - ۸۹

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد